Výměna, reklamace a vrácení zboží

Jestliže Vám ZBOŽÍ z jakýchkoliv důvodů nevyhovuje (velikost, střih, barva, materiál,…), rádi ho VYMĚNÍME ZA COKOLIV JINÉHO. Oboustranný doplatek možný. Pokud si nic nevyberete nebo prostě nechcete vybírat, samozřejmě VRÁTÍME PENÍZE BEZ UDÁNÍ DŮVODU.

Jak postupovat při výměně zboží

Pokud chcete zboží pouze vyměnit, stačí zavolat na tel. číslo +420 725 071 188, +420 777 169 784, nebo napsat na email: info@donomo.cz
Budeme potřebovat číslo objednávky nebo faktury a jaké zboží si přejete vyměnit.
Obratem zašleme přes GLS výměnou zásilku ( tj. kurýr Vám doručí balík se zbožím na výměnu a rovnou si odveze předem zabalenou zásilku na vrácení )
Zboží musí být nepoužité, kompletní se všemi etiketami.

Jak postupovat při vrácení zboží

  • Zboží na vrácení důkladně zabalte.
  • Vyplňte formulář pro vrácení zboží který naleznete zde.
  • Zásilku s formulářem odešlete na adresu:

MANLEY s.r.o.
Pražákova 10
619 00 Brno

Zboží musí být nepoužité, kompletní se všemi etiketami. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato! Při splnění těchto podmínek Vám bude vrácena cena zboží a to nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky na bankovní účet, který je nezbytné uvést v zásilce. Při nesplnění některé z podmínek, nebudeme schopni akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady kupujícího.

Jak postupovat při reklamaci

  • Vyplňte formulář pro vrácení zboží který naleznete zde.
  • Odešlete nám ho na email reklamace@donomo.cz
  • Zboží nikam nezasílejte a vyčkejte 
    na na náš kontakt, ozveme se vám do 24 hodin.  

Veškeré reklamace řešíme co v nejkratším možném termínu.

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.