Doprava a platba

Způsoby doručení

Doručení na adresu

GLS – Kurýr na adresu 100,- Kč, při objednávce do 2000,- Kč

  • GLS standardně doručuje již druhý pracovní den od odeslání zásilky, a to mezi 8–17 hodinou. Pokud vás řidič nezastihne doma, spojí se s vámi a balík doručí v následujících dnech, anebo jej rovnou uloží na odběrném místě.
  • Maximální hmotnost zásilky je 31 kg.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození je třeba na místě s kurýrem sepsat zápis o škodě a obrátit se na reklamační oddělení GLS pomocí e-mailu: reklamace@gls-czech.com. Reklamaci také můžete řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@donomo.cz.

Česká pošta – Kurýr na adresu 100,- Kč, při objednávce do 2000,- Kč

  • Po odeslání k vám zásilka obvykle dorazí do 24 hodin.
  • Maximální hmotnost zásilky je 31,5 kg.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození co nejdříve volejte na linku +420 800 104 410. Reklamaci je nutné zahájit nejpozději do dvou dnů od převzetí. Můžete ji také řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@donomo.cz.

Nadrozměrná přeprava400,- Kč, jen pro přepravu matrací a roštů při objednávce do 3000,- Kč

  • Po předání dopravci vám zásilka přijde zpravidla hned další pracovní den. Dopravce se postará o nadrozměrné zásilky a paletovou přepravu.
  • Nelze platit kartou při převzetí zásilky.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození je třeba na místě s kurýrem sepsat zápis o škodě. Reklamaci také můžete řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@donomo.cz.

GLS – Kurýr na adresu zdarma, při objednávce nad 2000,- Kč

  • GLS standardně doručuje již druhý pracovní den od odeslání zásilky, a to mezi 8–17 hodinou. Pokud vás řidič nezastihne doma, spojí se s vámi a balík doručí v následujících dnech, anebo jej rovnou uloží na odběrném místě.
  • Maximální hmotnost zásilky je 31 kg.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození je třeba na místě s kurýrem sepsat zápis o škodě a obrátit se na reklamační oddělení GLS pomocí e-mailu: reklamace@gls-czech.com. Reklamaci také můžete řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@donomo.cz.

Česká pošta – Kurýr na adresu zdarma, při objednávce nad 2000,- Kč

  • Po odeslání k vám zásilka obvykle dorazí do 24 hodin.
  • Maximální hmotnost zásilky je 31,5 kg.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození co nejdříve volejte na linku +420 800 104 410. Reklamaci je nutné zahájit nejpozději do dvou dnů od převzetí. Můžete ji také řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@donomo.cz.

Nadrozměrná přepravazdarma, jen pro přepravu matrací a roštů při objednávce nad 3000,- Kč

  • Po předání dopravci vám zásilka přijde zpravidla hned další pracovní den. Dopravce se postará o nadrozměrné zásilky a paletovou přepravu.
  • Nelze platit kartou při převzetí zásilky.
  • Při převzetí doporučujeme pečlivě zkontrolovat obal zásilky. V případě poškození je třeba na místě s kurýrem sepsat zápis o škodě. Reklamaci také můžete řešit rovnou s námi, stačí se ozvat na e-mail: reklamace@donomo.cz.

 

Osobní odběr

Osobní odběr ze skladu Pražákova 213/10, 619 00 Brno ( areál Ekolube oleje )

  • Zastavte se pro svou objednávku k nám do skladu.
  • Při vyzvednutí objednávky neplatíte nic navíc.
  • Objednávka na vás bude čekat 7 dní od potvrzené expedice.
  • jsme tu pro vás v pracovní dny po-st-pá od 9 do 17 hodin a út-čt od 9 do 15 hodin
  • Platba je možná hotově nebo kartou.

 

GLS výdejní místa

GLS – Výdejní místa 59,- Kč, při objednávce do 2000,- Kč 

  • Objednávku si můžete vyzvednout na jednom z více než 4 800 výdejních míst. Zásilka je zpravidla připravena k vyzvednutí následující pracovní den poté, co byla odeslána. Může ji vyzvednout kdokoliv.
  • Objednávky lze doručit také do ParcelBoxů nebo AlzaBoxů. V případě, že zásilka překračuje hmotnost nebo rozměry, je automaticky uložena na nejbližším výdejním místě GLS.
  • Na výdejních místech je standardní úložní doba 5 dnů. U zásilky, která míří do ParcelBoxu nebo AlzaBoxu, máte na vyzvednutí 3 kalendářní dny. Prodloužení úložní lhůty není možné.
  • Na odběrných místech lze uhradit dobírku v hotovosti, v případě zvolení ParcelBoxu nebo AlzaBoxu vám bude zaslán s PIN kódem k vyzvednutí i odkaz na online platbu přes GoPay.
  • Po vyzvednutí zboží doporučujeme obal i obsah pečlivě zkontrolovat – při podezření na poškození se co nejdříve obraťte na náš e-mail: reklamace@donomo.cz.

GLS – Výdejní místa zdarma, při objednávce nad 2000,- Kč 

Způsoby plateb

  • Hotově na pobočce
  • Platební kartou na pobočce
  • Dobírkou
  • Bankovním převodem
  • GoPay
  • GoPay bankovní převod ( přesměrování do banky s předvyplněným platebním příkazem )

Dobírka je u všech dopravců 39,- Kč.